Jak korzystać ze sklepu?
Aby przyśpieszyć realizację zamówienia, dobrze wiedzieć jak je poprawnie złożyć. Niestety nie wszystkie funkcjonalności naszego sklepu są tak intuicyjne jak byśmy sobie tego życzyli i jest to spowodowane technicznymi ograniczeniami. Sprzedaż przez internet produktów o różnej wadze opakowania jest trudniejsza. Będziemy stopniowo pracować z naszym dostawcą usług, aby je wyeliminować. Tymczasem zapraszamy do zapoznania się ze wskazówkami poniżej.
Produkty na wagę
Paczkowane mięso i wędliny często mają to do siebie, że się od siebie nieco różnią wagą. Wypracowaliśmy zestaw reguł, aby ułatwić klientom zakupy:
- cena produktu na wagę podawana jest za 1 kg
- w opisie każdego produktu na wagę znajdziesz informację o jego zwyczajowej wadze
- produkty na wagę sprzedajemy jedynie w nienaruszonych oryginalnych opakowaniach producenta, ale postaramy się dobrać opakowanie odpowiadające wybranej przez Ciebie ilości
- zwyczajowa waga jest informacją orientacyjną - po skompletowaniu zamówienia i jego zważeniu dostajesz fakturę z właściwą wagą Twoich produktów - płacisz za tyle, ile kupujesz.
- po skompletowaniu zamówienia w koszyku i przed potwierdzeniem zakupu, będzie miejsce gdzie Państwo będziecie mogli wpisać swoje uwagi. Oczywiście zawsze jest możliwość kontaktu telefonicznego i mailowego.
Produkty na sztuki (stałowagowe)
Produkty na sztuki posiadają cenę za 1 szt. - wkładasz do koszyka tyle sztuk ile chcesz kupić.
Kompletowanie zamówienia oraz płatność
Krok 1: Sprawdzenie poprawności zamówienia
Niezwłocznie po złożeniu zamówienia sprawdzamy jego poprawność - czy zamówiony towar jest dostępny, czy wybrany rodzaj dostawy jest poprawny itd. Jeśli wszystko się zgadza następuje akceptacja zamówienia i klient dostaje e-mail z potwierdzeniem. Rozpoczyna się proces realizacji.
Krok 2: Realizacja zamówienia i dokładne ważenie
Ze względu na specyfikę towaru nie jesteśmy w stanie zawsze z góry określić dokładnej wagi produktów. Dla przykładu szynki występują w różnych rozmiarach i jest to ich naturalna cecha. Tym samym zastrzegamy, że istnieje możliwość, że waga produktów finalnie może różnić się od sugerowanej w opisie maksymalnie o +/- 30%.
Ta niedogodność rekompensowana jest gwarancją świeżości produktów, które dostarczamy do Państwa prosto od producentów, w oryginalnych opakowaniach.
W przypadku, gdyby istniało ryzyko, że nie jesteśmy w stanie zmieścić się w obiecanym przedziale, kontaktujemy się z klientami telefonicznie i wspólnie decydujemy o akceptacji, zmianie lub rezygnacji z zamówienia.
Krok 3: Wystawienie faktury i płatność
Po skompletowaniu oraz zważeniu towaru wystawiana jest faktura z ostateczną kwotą.
Jeśli wystąpi różnica w kwocie pierwotnie wpłaconej przy składaniu zamówienia, a wartością dokumentu z faktycznymi ilościami zważonych produktów, to zwrócimy różnicę lub poprosimy o dopłatę.
Faktura oraz link umożliwiający dopłatę wysyłane są mail'em.
Razem z fakturą wysyłany jest przewidywany termin nadania przesyłki.
Krok 4: Dostawa
Przesyłki nadawane są po zaksięgowaniu pełnej kwoty za zamówienie.
Wysyłka
Koszt | |
Kurier Inpost lub DPD | 11,99 - 18,99zł |
InPost paczkomaty | 9,99 - 11,99zł |
Terminy dostaw
Staramy się realizować zamówienia jak najszybciej. Kurierem wysyłamy najczęściej w ciągu 24 h.
W przypadku, gdy zaproponowany termin jest niedogodny prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.